Nie denerwuj swojego klienta!

Niezadowolony klient jest jak zgniła śliwka w misce z owocami – psuje kolejne.

Marketing szeptany to nie tylko pozytywny WOM (Word of mouth), to również niepochlebne opinie konsumentów, których w jakiś sposób uraziłeś. Taki niezadowolony klient znajdzie w sobie tyle determinacji, ile potrzeba żeby powiadomić o niechęci do ciebie wszystkich swoich znajomych – możesz być tego pewien. Niezadowolony konsument napisze o tobie na swoim blogu, zamieści informację o twoim kiepskim produkcie na portalach społecznościowych, będzie informował o twoich niedociągnięciach potencjalnych klientów w sklepie między półkami. Niezadowolony klient jest jak zgniła śliwka w misce z owocami – psuje kolejne.

Dziś zadzwonił do mnie przedstawiciel sieci komórkowej, aby przedłużyć wygasającą niebawem umowę. Zaproponował mi warunki gorsze, niż obecnie posiadam. W dodatku przekonywał mnie, że to świetna okazja. Jako ich wierna klientka poczułam się urażona. Dzięki mnie zyskali wielu konsumentów, bo zawsze byłam ich żywą reklamą. Do dzisiaj. Od dzisiaj nie polecę ich już nikomu. W dodatku przeniosę numer do innej sieci, zabierając ze sobą najbliższych.

To żywy przykład potęgi ludzkich rozmów i tego, co mogą zrobić dla twojej firmy. To również przestroga – nie denerwuj swojego klienta, bo … bo zostanie zgniłą śliwką.
Trwa ładowanie komentarzy...