Kto plotkuje o Triumph’ie?

Kto słyszał ostatnio na temat badań doktoranckich odnośnie marketingu szeptanego dla marki Triumph International Polska - ręka do góry :)

Dla niewtajemniczonych to badania, które realizuję od początku grudnia 2012 roku. W ich ramach 10 kobiet zaproszonych do uczestnictwa w projekcie otrzymało bieliznę marki Triumph, a swoimi wrażeniami z jej użytkowania oraz z udziału w badaniach, dzielą się rozmawiając z najbliższymi oraz pisząc blogi na stronie projektu www.marketingszeptany.com/blog.
Skąd pomysł na tę kampanię? Tylko dzięki stworzeniu sytuacji sprzyjającej zaistnieniu marketingu szeptanego mogłam być pewna, że zdobyty materiał jest wynikiem dobrych praktyk marketingu plotki, a nie nieetycznych zagrywek.

Zjawisko marketingu szeptanego (rozumianego tu - jako niezależne rozmowy konsumenckie) jest niezwykle interesujące. Marketing plotki sprawia, że wieść na temat produktu albo marki, niesie się samoczynnie na ustach konsumentów. Konsumenci nie są do tych celów wynajęci, opłaceni, zmuszeni. Z własnej woli informują oraz rekomendują określoną rzecz czy usługę. Dlaczego? Dlatego, że uważają ją za dobrą i godną polecenia.



Zapraszam do monitorowania przedsięwzięcia na stronie projektu Marketing szeptany. Zajrzyjcie, napiszcie, rekomendujcie!
Trwa ładowanie komentarzy...