O autorze
Torzymianka, absolwentka polonistyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, copywriterka, korektorka, specjalistka ds. marketingu i PR, była urzędniczka, blogerka. Badania doktorskie skupione wokół języka internautów. Z redaktorem Lisem łączą ją trzy szóstki w dacie urodzenia oraz lubuskie warte zachodu. Prywatnie miłośniczka dobrej muzyki, pysznych herbat i czekolady.

kontakt@marketingszeptany.com

„Właśnie to mnie wkur…” brzmi zupełnie inaczej niż „to moja herbata”

Mamy do czynienia z marketingiem wirusowym w obywatelskim głosie sprzeciwu.



Niecenzurowana wersja spotu kampanii społecznej „Obywatele decydują” bije rekordy popularności w sieci. Bohaterowie spotu przekonują, że trzeba wziąć sprawy w swoje ręce i dać obywatelski głos sprzeciwu wobec narastającemu marazmowi politycznemu.




Co sprawiło, że wersja BEZ CENZURY wyparła całkowicie pierwotny spot?

Zapraszam do lektury www.marketingszeptany.com/blog
Trwa ładowanie komentarzy...